•   اخبار,اخبار فرهنگی,شجریان
       

    کنسرت محمدرضا شجریان که قرار بود روز 13 شهریور (چهارم سپتامبر) در استانبول ترکیه برگزار شود، لغو شد.سایت «دل آواز» که متعلق به استاد آواز ایران است، نوشته: «بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، متاسفانه امکان اجرای «کنسرت محمدرضا شجریان و گروه شهناز» در استانبول به دلایل فورس ماژور [فوری] در تاریخ معین فراهم نیست.»

    ادامه مطلب
  • پل شیطان در سوئیس,تصلویر پل شیطان در پل شیطان در سوئیس  
       

    اگر سری به قاره‌ی سبز بزنید، حداقل با یک دوجین پل برخورد خواهید کرد که با عنوان "پل شیطان" شناخته می‌شوند. اما چه این تفکر ریشه در اساطیر و افسانه‌ها داشته باشد و چه خرافات محلی، بازدید از این پل‌های باستانی خالی از لطف نخواهد بود. در این مطلب سری خواهیم زد به یکی از این سازه‌های دیدنی، با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب
  •   کلیسا,کلیسای ننه مریم,کلیسای مریم مقدس
       

    کلیسای مریم مقدس در ارومیه واقع شده است و برخی از تاریخ شناسان این کلیسا را دومین کلیسای بزرگ جهان پس از کلیسای بیت‌لحم فلسطین می‌دانند. کلیسای ننه مریم نه نیمکت دارد و نه جایگاهی برای اعتراف و وعظ کشیش. سرت را که خم می‌کنی تا از در کوتاه کلیسا داخل شوی، چشمت به تابلویی می‌افتد که در آن نوشته: نعلینت را از پا بیرون کن، مکانی که در آن ایستاده‌ای مقدس است.

    ادامه مطلب
  •    تالاب زریوار,تصاویر تالاب زریوار
       

    تالاب آب شیرین زریوار ( به کردی: زریبار ) در فاصله ۳ کیلومتری غرب شهر مریوان، در استان کردستان ایران و از مکان‌های دیدنی و گردشگری این استان است. آب تالاب شیرین است و از تعدادی چشمهٔ کف‌جوش و بارش تأمین می‌شود. در بیشتر زمستان‌ها سطح دریاچه کاملاً یخ می‌بندد.

    ادامه مطلب
  • کلیسای درختی,کلیسای درختی در ایتالیا,کلیساهای عجیب و غریب  
       

    «کلیسای درختی» یا «کتدراله وِجیتاله» ساخته طراح ایتالیایی «جولیانو مائوری» بی شک تحت تأثیرگذارترین اثر معماری طبیعی بر روی زمین است. این کلیسای درختی بر روی دامنه کوه «آرِنا» در حومه «بِرگامو» در شمال ایتالیا قرار گرفته است و ساختار آن مانند قفسی از تیرک‌های چوبی است که طوری قرار گرفته‌اند تا ستون‌های داخلی یک کلیسا را بسازند.

    ادامه مطلب
  •   روستای اسکیمو,دیدنی های فنلاند, کلبه های شیشه ای روستای اسکیمو
       

    لبه های شیشه ای اسکیمو در شب می درخشند و منظره ی بسیار زیبایی ایجاد می کنند. از هر یک از این کلبه ها مناظر زیبای برفی اطراف را مشاهده می کنید و اگر خوش شانی باشید می توانید شفق قطبی را هم ببینید، اگر نه از زیبایی میلیون ها ستاره ای که در آسمان شب می درخشند لذت ببرید. تکنولوژی به کار رفته در این شیشه ها باعث می شود که حتی در سرمای بسیار زیاد هم یخ نزنند و در تمام مدت شفاف باقی بمانند.

    ادامه مطلب
  • مجسمه‌, سردیس, مجسمه های باستانی

     کاخ، کوشک، ارگ یا قصر به محل اقامت خانواده سلطنتی، رئیس دولت، مقامات عالی‌رُتبه و اشراف گفته می‌شود. گاهی به بناها، ساختمان‌ها و سازه‌های بزرگ دیگر نیز کاخ گفته می‌شود.
    کاخ فرعون در تبسقصر، کاخ‌های تخت جمشید و کاخ‌های آشوری نینوا از قدیمی‌ترین کاخ‌های جهان هستند.کاخ ها زمانی خانه پادشاهان و امپراتوران بودند و در حال حاضر جزء جاذبه های توریستی محبوب می باشند.

    ادامه مطلب
  • استخر, استخر شنای شیطان, تصاویر استخر شنای شیطان

    آبشار ویکتوریا در جنوب قاره آفریقا بر روی رودخانه زامبزی و بر روی خط مرزی زامبیا و زیمبابوه قرار گرفته است. بی شک ترسناک ترین استخر دنیا در بالای این آبشار 108 متری قرار دارد. این استخر که به آن استخر شیطان گفته میشود، به صورت طبیعی و در بین صخره های بالای آبشار تشکیل شده است و فقط در فصول کم باران از سپتامبر تا دسامبر که سطح آب پائین است می توان در آن شنا کرد.

    ادامه مطلب
  • مسافرت رفتن,گردش رفتن

    تابستان فرصت مناسبی برای رفتن به دل كوه و جنگل و یك تفریح تمام عیار برای‌تان مهیا شده تا ساعاتی را همراه خانواده و در دل طبیعت به دور از هیاهوی شهر به آرامش برسید. برای برداشتن وسایل لازم و رفتن به گردش حتما به همه مواردی كه باعث می‌شوند بیشتر به شما خوش بگذرد، فكر‌كنید اما آیا به خطرات و حوادث احتمالی این طبیعت‌گردی هم فكر می‌كنید؟ آیا فكر می‌كنید كه لازم است وسایلی را هم برای پیشگیری یا مواجهه با خطرات احتمالی به همراه داشته باشید؟

    ادامه مطلب
  • غار شاپور اول ساسانی,غار شاپور در بیشابور

    غار شاپور در انتهای تنگ چوگان و در چهار کیلومتری شهر بیشاپور در شهرستان کازرون مهمترین پایتخت ساسانیان در ارتفاع حدود ۸۰۰ متری از سطح زمین قرار دارد و دهانهٔ آن حدود ۳۰ متر می‌باشد. در دهانهٔ این غار مجسمهٔ شاپور قرار گرفته‌است و به همین دلیل این غار به نام غار شاپور معروف شده‌است.

    ادامه مطلب
  • تصاویری زیبا از روستایی که تنها ساکنان آن درخت ها هستند

    خانه های متروکه جذابیت خاصی دارند که همه را به سمت خود جذب می کنند. روستای متروکه ای در جزیره «Gouqi» در چین نیز یکی از این مکان ها است. جزیره «Gouqi» جزو یکی از 400 جزیره مشهور به «Shengsi » در رود یانگ‌تسه است که پس از خالی شدن از سکنه که همه آنها ماهیگیر بودند، با طبیعت یکی شده است. بازدید از این مکان برای افرادی که عاشق اکتشاف اند، آزاد است.

    ادامه مطلب
  •  لحظه به آب انداختن کشتی تایتانیک در بلفاست؛ ۳۱ می۱۹۱۱

    + عکس در ادامه ی مطلب

    ادامه مطلب
  • اخبار,اخبارگوناگون ,عجیب ترین مهد کودک‌ها

    مهد کودک زرافه (Crèche de la Girafe)
    ساخت این مهد کودک که در حومه غربی پاریس قرار دارد در سال 2012 به پایان رسید. هدف از طراحی این ساختمان ایجاد نمایی برگرفته از تخیلات کودکانه بود. این ساختمان به صورت زرافه ای است که توسط دیوارهایی احاطه شده است. البته در دیگر بخش های ساختمان نیز از مجسمه حیوانات استفاده شده است. مثلا در زمین بازی یک خرس قطبی و جلوی ساختمان یک کفشدوزک قرار دارد. بچه برای رفتن به سر کلاس از لابه لای پاهای بلند زرافه عبور می کنند.

    ادامه مطلب
  • دختر ایرانی 120 سال پیش+تصاویر نایاب

    آنتوان سوروگین پرکارترین عکاس دوران قاجار بود و پدر عکاسی اجتماعی ایران است. در سال ۱۹۰۸ میلادی سوروگین با مشروطه‌‌طلبان در ارتباط بود. عاملان محمدعلی شاه در عکاسخانه او بمب گذاشتند و حدود ۵ هزار نگاتیو شیشه‌ای او نابود شد.

     

    ادامه مطلب
  • تورهای نوروزی آنتالیا, نوروز 94

    آنتالیا نام مرکز استان آنتالیا و یکی از مهم ترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی ترکیه است، دارای جاذبه‌های فوق العاده جذابی می باشد. بافت منحصر به فرد این شهر شامل خیابان های کم عرض و پیچ در پیچ به همراه خانه‌های قدیمی  می باشد که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده و نگاه مسافران را به خود جلب می‌کند.

    ادامه مطلب
  • ,برترین رستورانهای جهان در سال 2015 بهترین رستوران ها,2015,جهانگردی,دیدنی های جهان از هر پنج قاره

    وب سایت شهر مرزی سرو: جایزه بهترین رستوران جهان امسال به رستوران اسپانیایی ال سلر دوکان روکا (El Celler de Can Roca) اعطا شد. این رستوران در سال 2013 نیز عنوان برترین  رستوران جهان را از آن خود کرده بود و بعد از دو سال بار دیگر به جایگاه اول جدول باز گشته است.

    ادامه مطلب
  • هتل آلیا ویلاز اولوواتو در بالی اندونزی

    مجموعه هتل و ویلاهای آلیا ویلاز اولوواتو (Alila Villas Uluwatu) در منطقه Bukit Peninsula در بالی اندونزی بنا شده است. 
    این استراحتگاه لوکس بر روی صخره های جنوبی جزیره بالی برپا شده و با با برخورداری از مناظر زیبای اقیانوس، محیطی آرام و دلنشین، فضایی لوکس و در عین حال پایبند به محیط طبیعی، مکان مناسبی برای استراحت، تفریح و تجدید قواست. 

    ادامه مطلب
  •  تبلیغ متفاوت و زیبای یک خانواده رومانیایی برای سفر به ایران


    چند روز پیش یک خانواده رومانیایی 4 نفره ماشین خود را در اطراف موزه لندن پارک کردند و 2 ساعت به بازدید از موزه پرداختند، وقتی برگشتند با صحنه عجیبی روبرو شدند؛ همه شیشه های ون آنها شکسته شده بود. آنها در ابتدا فکر کردند از ماشین شان دزدی شده است، اما لحظاتی بعد متوجه شدند که پلیس امنیت آنجا به وجود بمب در اتومبیلشان مشکوک شده است؛ روی ون آنها نوشته بود «ایران کبیر».

    ادامه مطلب
  • بر اساس نتایج سازمان کانادایی سرطان، در طی دو دهه ی گذشته، آمار ابتلا به ملانوم افزایش پیدا کرده است. این درحالیست که به راحتی می توان از بروز این نوع سرطان پوست جلوگیری کرد. یکی از روش های پیشگیری از این سرطان، استفاده ی مداوم از کرم های ضدآفتاب مناسب است. در این مطلب چند پیش داوری نادرست در خصوص این کرم ها را بررسی کرده و اطلاعاتی در خصوص آنها در اختیارتان می گذاریم. لطفا با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

خرید پستی شامپو رنگ مو

شهر مرزی سرو

دنیای پوشاک ترکیه با قیمتهای استثنائی

ایمیل مدیر سایت

  • sirvansero@yahoo.com

صفحات پاپ آپ

4.9 98