•  
       

     عطرها از 78 الی 95 درصد الكل طبیعی به علاوه اسانس‌های روغنی ساخته می‌شوند. این‌كه در هر عطری میزان اسانس روغنی به‌كار رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد.یك فصل تازه آماده است تا برای خودش غوغایی به پا كند! غوغایی كه تا آخر این ماه به اوج خودش می‌رسد و بعد به یك آرامش بهاری تبدیل می‌شود. فصلی پر از رنگ، پر از زیبایی و پر از رایحه‌های خوش! شما هم با بهار هماهنگ شوید، رایحه‌تان را بهاری كنید. خوب است حالا كه به این فصل زیبا نزدیك می‌شویم، 

                                

     

    ادامه مطلب
  •  
       

    به‌طورکلي رنگ‌هاي روشني که نوعي شادي و سرزندگي را با خود به همراه دارند، باعث شادابي و نشاط افراد مي‌شوند. وقتي شما لباس‌هايي با رنگ‌هاي روشن و نزديک به رنگ‌هاي طبيعت به تن مي‌کنيد، هم براي خودتان نشاط روحي به همراه مي‌آوريد و هم براي اطرافيانتان. از سوي ديگر، پوشيدن لباس‌هايي با رنگ‌هاي تيره و خنثي مانند مشکي يا خاکستري مشکلاتي مانند حس اندوه، غم و کرختي را در خود فرد و نزديکان او ايجاد مي‌کند. نگاه کردن به رنگ‌هاي شاد، باعث افزايش سلامت رواني جامعه مي‌شود. 

                                    

     

     

    ادامه مطلب
  •  
       

    هر آقایی باید حداقل یک دست کت و شلوار د اشته باشد . بالاخره برای هرکسی مجالس عروسی و مهمانی های رسمی پیش می آید و د ر این مواقع کت و شلوار بهترین انتخاب است. انتخابی که کاملا هم ریشه های ایرانی دارد . اگر به کتاب های معتبری که د رباره تاریخچه پوشاک نوشته شد ه سری بزنید ، می بینید که ۲ نوآوری در دنیای تحولات پوشاک مربوط به ایرانی ها بوده است.

                                        

    ادامه مطلب
  •    
     

     

    آیا به پوشیدن لباسهای براق و پولک دوزی علاقه دارید و برای ست کردن آن با دیگر لباسهایتان ایده‌ای ندارید؟ ما به شما پیشنهاداتی داریم

                                         

     

    ادامه مطلب
  •  
       

    عروسی یک جشن است و لباس شما باید این پیام را منعکس کند. تصویری از آن روز در عروس و داماد نمایان است و شیوه پوشش مهمان ها هم به زرق و برق بیشتر فضای آن شب کمک بیشتری می کند.

                                                

    ادامه مطلب
  •  
       

    بعضی ها هنوز هم به پوشیدن شلوارهای جین مشکی علاقه دارند. اگر دوست دارید ظاهرتان روی اصول باشد و حسن سلیقه شما را نشان بدهد باید پوشیدن شلوار جین های مشکی را کنار بگذارید.مشکی رنگ محبوب خیلی از آدم های دنیا به خصوص ایرانی هاست. دلیلش هم شاید در دسترس بودن این رنگ به نسبت رنگ های دیگر در بازار باشد. از طرف دیگر مشکی رنگی است که به راحتی با بقیه لباس ها هماهنگ می شود؛ پس می تواند انتخاب خوبی باشد.

                                                 

     

    ادامه مطلب
  •  
       

     استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران قرار دارد و از شمال به جمهوری آذربایجان و ترکیه، از مغرب به کشورهای ترکیه و عراق، از شرق به استان آذربایجان شرقی و استان زنجان و از جنوب به استان کردستان محدود است.مساحت استان برابر ۳۷٫۰۵۹ کیلومتر مربع است که سیزدهمین استان بزرگ کشور محسوب می‌شود و ۲٫۲۵ درصد مساحت کل کشور را تشکیل می‌دهد. جمعیت استان آذربایجان غربی طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ - ۲٫۸۷۳٫۴۵۹ نفر می‌باشد.

     

                                     

    ادامه مطلب
  •  

     

     
       

     دریاچه مارمیشو در موقعیت جغرافیایی N373504 E443813 در استان آذربایجان غربی واقع است. اين درياچه طبيعي با وسعت پنج هکتار در چهل و پنج کيلومتري غرب شهرستان اروميه، در ميان کوهستان‌هاي مجاور مرز ايران و ترکيه قرار دارد. آب اين درياچه از چشمه‌هاي طبيعي و نزولات جوي تأمين مي‌شود و محل زيست انواع آبزيان از جمله ماهي قزل‌آلا است. همچنين اين درياچه محل بسيار مناسبي براي صيد ماهي و گذران اوقات فراغت گردشگران و دوستداران طبيعت است.

     

    ادامه مطلب
  •  
       
    بازنگری در طرح جامعی که 22 سال پیش تصویب شده بود/ سرو در انتظار ایجاد زیرساختها 
    ارومیه- خبرگزاری مهر: 
    شهر فرسوده سرو به عنوان آخرین نقطه متصل صفر مرزی غرب کشور با اروپا همچنان منتظر اجرای طرح جامعی است که سال 71 مورد تصویب شورای عالی شهرسازی کشور قرار گرفت اما به دلیل اختلاف سلیقه ای مدیران، این طرح بدون اجرا باقیمانده و هم اکنون نیز رای بر بازنگری در طرح جامع این شهر مرزی استراتژیک داده است.
     
                                                     
     
     
    ادامه مطلب

خرید پستی شامپو رنگ مو

شهر مرزی سرو

دنیای پوشاک ترکیه با قیمتهای استثنائی

ایمیل مدیر سایت

  • sirvansero@yahoo.com

صفحات پاپ آپ

4.9 98