•  
       

    سرپرست اداره جرم یابی مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا به شهروندان توصیه کرد: عکس های خصوصی خود که در ایام نوروز و سفر نوروزی گرفته اند بر روی شبکه های اجتماعی قرار ندهند. سرگرد حمید کیانی با بیان اینکه برخی از افراد از عکس های شخصی کاربران سوء استفاده می کنند، گفت: حفظ حریم خصوصی کاربران در فضای سایبر بیش از آن که به نرم افزارها و قابلیت های شبکه های اجتماعی بستگی داشته باشد به خود کاربران بستگی دارد .

    ادامه مطلب
  •  
       

    سرپرست اداره جرم یابی مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا به مسافران نوروزی توصیه کرد به هیچ عنوان برای افراد ناشناس عملیات بانکی انجام ندهند. سرگرد حمید کیانی گفت: اگر در طول مسافرت نوروزی خود افراد ناشناس تقاضای استفاده از خدمات بانکی به وسیله کارت بانکی شما را داشتند، به هیچوجه آن را نپذیرید.  

    ادامه مطلب
  •  
       

    سرپرست اداره جرم یابی مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه امروزه شهروندان کمتر پول نقد همراه خود دارند و بیشتر از طریق کارت های بانکی خرید می کنند، گفت: لازم است مسافران نوروزی در هنگام پرداخت بهای کالاها و خدمات خریداری شده خود اقدام به کشیدن کارت و وارد کردن رمز عبور بکنند و رمز و کارت خود را در اختیار فروشندگان قرار ندهند.

    ادامه مطلب
  •  

     

     

     

    عرضه ی محصولات با برندهای معتبر جهانی و قیمتهای استثنائی 

    شهر مرزی سرو 200 متر بالاتر ازشهرداری,مجتمع فاز 1

    به مدیریت :کسرائی

     

خرید پستی شامپو رنگ مو

شهر مرزی سرو

دنیای پوشاک ترکیه با قیمتهای استثنائی

ایمیل مدیر سایت

  • sirvansero@yahoo.com

صفحات پاپ آپ

4.9 98