• فروشگاه اینترنتی زیور

    عرضه محصولات اصل با برندهای معتبر جهانی

    http://www.ziver.ir

  • در لحظه خريد هيچ كس به اندازه يك مادر وسواس ندارد؛ نه وسواس براي اينكه لباسي مرغوب و باكيفيت بخرد، بلكه اطمينان از اينكه سوروسات تمام اهالي خانه به راه است و در سبد خريد هيچ كدام از بچه‌ها چيزي كم نباشد. شايد به همين دليل هميشه چيزي در سبد خانم خانه كم است؛ يك كفش آن هم به رنگ كرم براي لباس بژي كه خياط تازه دوخته يا يك كيف سبز براي كفش سبزي كه در حراج خريده است. براي مادراني كه با چنين وسواس و دلسوزي خريد مي‌كنند، يك ست جادویی سراغ داريم. كيف و كفشي كه فرصت ست‌هاي متنوعي را در اختيار شما قرار مي‌دهد و با يك بار خريد، از داشتن كمد رنگارنگي از كيف و كفش بي‌نياز مي‌شويد. 

    ادامه مطلب
  •  هيچ چيز مانند رايحه خوش يك عطر خوب از شما خاطره به جا نمي‌گذارد؛ عطري كه نزديكان‌تان را هم در آن سوي مرزها به ياد شما بيندازد، اما اين ماندگار شدن رازهايي دارد كه درون شيشه‌هاي هزار شكل عطرهاي معروف دنيا پنهان شده است؛ شيشه‌هاي تركيب شده از رايحه‌هاي بكر طبيعت ساخته دست بهترين عطاران دنيا. از آنجايي كه به اندازه آدم‌هاي دنيا عطر خوش در دنيا وجود دارد بهتر است يكي از آنها را با خوش‌سليقگي تمام براي ماندگار شدن در يادها انتخاب كنيد.

    ادامه مطلب
  •  

    اکثر ما به دنبال کیف هایی هستیم که نه فقط یک سال که چند سال بتوانیم از آنها استفاده کنیم، در این صورت باید به دنبال کیف هایی با کیفیت و با دوام باشیم. ما در اینجا 7 تا از مشهورترین و بهترین برندهای کیف در جهان را به شما معرفی می کنیم.

    ادامه مطلب
  •  

    در بندهای پایین به چهل کلید طلایی صرفه جویی مصرف آب اشاره کردیم:

    1- از کليه قوانين و محدوديتهاي حفاظت آب که ممکن است در محل زندگي شما اعمال شود، آگاه شويد و از آن تبعيت کنيد.

    2- از آب حفاظت کنيد، چون زندگي ما به آن وابسته است. هيچگاه به دليل اينکه فرد ديگري مسوول پرداخت آب بها است، آب را هدر ندهيد.

    3- موقع مسواک زدن شير آب تصفيه شده را باز نگذاريد.

    ادامه مطلب

خرید پستی شامپو رنگ مو

شهر مرزی سرو

دنیای پوشاک ترکیه با قیمتهای استثنائی

ایمیل مدیر سایت

  • sirvansero@yahoo.com

صفحات پاپ آپ

4.9 98